Hmzygt Kızlar göğüslerim aşırı büyük ve bu durumdan çok rahatsızım sütyen takmasam çok kötü duruyor illa havalandırmam lazım emziriyorum ve şunu merak ediyorum emziren anneler sütyensiz durabiliyor musunuz süt akmıyor mu ya da akarsa ne şekilde önlüyorsunuz
hepmutluolesma Hmzygt valla ben yarım atlet kullanıyorum çok rahat. Göğüs pedleri takıyorum sorun olmuyor
Sarpsmomm Hmzygt evde asla takmam normal bodyle duruyorum sürekli değiştirdiğim için sorun olmuyor malum havalar çok sıcak terliyor insan
waffle-seven-anne Hmzygt valla keske hic biryerde takmasak evde ben oldum olasi takamiyorum. Sut cok akmiyor sadece sag gogsu emzirirkem soldan akar ona pecete tutuyom 🙃
Hmzygt waffle-seven-anne birde şunu merak ediyorum emzirmeye yeni başladım da bebeğim emmeyene kadar süt akmaz değil mi durup dururken sadece emzirecegim sırada göğüs pedi taksam yeterli mi yoksa sürekli takmam mi gerekiyor
Lalalac Hmzygt yook akar normal zamanda da. Bi anda bi bakmışsınız önünüz sırılsıklam. Hep takılı olcak. Sadece temiz olsun diye sık sık değiştirin hele bu sıcakta leş kokar:)
waffle-seven-anne Hmzygt gogse sut doldu mu akiyo 🙃 yani siz yine de her zaman takin ne zaman akacagi belli olmuyor
ezber Hmzygt doluysa : göğüsünüzü üzerine baskı olunca, duştan çıkınca, emzirirken falan akar 😁 Ben hep sağıyorum, emmiyor oğlum. Eğer bayadır sağmadan duşa giydirsem, çıktığımda şap şap akıyor giyinene kadar 😁
Karpuzlufistiksarma Hmzygt bende takmadım hiç halada evde takmam kocamanlar zaten gögüs pedi kullan mutlaka ben atletimin üstüne yapıştırdım genelde Çünkü akıyordu şimdilerde kullanmıyorum artık 22 aylık olduk ama kucağıma alınca oğlumun memehe baskı yapınca süt geliyor onun dışında gelmiyor kendiliğinden
Gzd3- Hmzygt yarım atlet ve göğüs pedi eğer bebeğiniz daha kücükse sütler dolup akabilir bazen fışkırarak süt akabilir ıslatabilir üstünüzü zamanle bebeğiniz daha fazla daha kuvvetli emdikçe bu sorun kalmıyor bende başlarda hiç rahat edemezdim sürekli akardı süreklllii üstüm ıslak olurdu şimdi 12 aylık bebeğim rahatım daha güçlü emiyor daha fazla emiyo
Hilalalp Hmzygt evde sütyensiz geziyorum zaten terden vıcık vıcık oluyo bide emzirirken diğerinden süt akıyor öğkkkkk🤮 ama dışarda pentinin yarım atletini kullanıyorum normal sütyen takmıyorum hala 6 ay olucak
ezber Hmzygt Benimde göğüslerim büyük, sütle de iyice büyüdüler. Normalde evde takmazdım ama süt akıyor sağamadığımda, ped için takıyorum. Bu iki sütyeni kullanıyorum, yakın çekim olanı addax tan büstiyer askısız falan, göğüs pedi koyup giyiyorum hep.
Karpuzlufistiksarma ezber merhaba bu attığınız ikinci olan toprlama özelliği varmı bende almak istiyorum buna benzer şeyler
ezber @Karpuzlufistiksarma merhaba 💃 evet toparlıyor, göğüslerim sarkık dimdik yapmıyor ama insan içine çıkacak kadar iş görüyor 😁 Çok esnekler, kutusunda küçücük duruyor giysem nefessiz kalırım diye düşündürüyor. alırken aldanmayın elinizle esneyip göz kararı almanızı tavsiye ederim. Ya kendi bedeniniz ya da bir küçüğü mantıklı ama kesinlikle büyüğü değil. Bu arada ben kalın askılı aldım ama ince askılısına bakacağım ilk fırsatta . 6 aydır kullanıyorum, fakat sıcaklarda askılı giyiyorum evdeyken. İnce askı içinden kalın görününce hoş olmuyor.
ezber Karpuzlufistiksarma iç giyim mağazasından almıştım hamileyken. Emaykorse. Com yazıyor arkasında 😊