Ah korkutmam istemem ama benim bebeğimde çok gazlıydı banada böyle derlerdi aynı sen gibi hün sayardım bi üç aylık olsun bi dört olsun diye geçiyo mu evet geçiyoda 4 aylık olunca başka sıkıntılar yok ataktı uyku gerilemesiydi 5 de diş çıkması ne bilim ek gıdaya hazırlık falan derken geçmesede sen gazı unutuyosun yeni güncelemelerle eskisi geçiyo 😂😂 anaların derdi bitmez sürekli bişey için gün sayarız 😂