Bebeğim gündüzleri çok az emiyor bırakıyor ama saat başı da uyanıyor. Gece de çok uzun emiyor ve sütüm yetmiyor. Sağım yaparsam da sütün artar dediler ama hangi ara yapmalıyım bilmiyorum. Ya sağım yaparsam memem boşalınca bebeğim uyanır süt isterse.. yani kafam allak bullak. Biri yardım etsin🥺