Kızlar 3 aylık olduk, yaklaşık 20 gündür akşam 9 gibi uyuyor sabah 7-8 gibi kalkıyor oğlum. Ama gece çok fazla emmeye kalkıyor yani yeri geliyor saat başı oluyor, hani uyanmıyor gözler kapalı ama emmek istiyor emip devam ediyor. Sizlerde de böyle mi aşırı sık uyanıyor gece hiç uyutmuyor valla :(