Nilunas Osmnn_457 kızım nil 🌺 idil melis deniz meyra nisan gülce doğa aklıma gelen beğendiğim isimler
Irmakmelegim Tosbikkkk ewet gayet güzel zarif bir isim eski isimlerden iyidir Ayşe Fatma Zeynep vb isimlerden dhaa güzel bence
Tosbikkkk Irmakmelegim Fatma annemiz kim haberin yok galiba. Müslüman bir insansan böyle isimleri kötülememen gerektiğini bilirdin. Gerçekten tuhafsiniz. Modern olucam diye yaptığınız eleştiri ile günaha girdiniz tebrikler
Irmakmelegim sadekahve_bitter modern isimler her zaman daha zarif tir kulağa daha güzel gelir mesela kızıma asla koymadım eski isim Ayşe Fatma Fadime zehra vb koymam yeni güzel isimler varken tabiki kişisel zevk ve gorus
Ksmet42 Osmnn_457 benim kızımın ismi Ceylin Liya karşıma daha önce çıkmış olsaydı ikinci ismini leyal koyardım 🙃
Summerwine95 22mavisim0510 ceylan,ceren,maral(Meral) konulunca tuhaf gelmiyorda karaca niye tuhaf geliyor ki.Ben de çok beğenirim karaca ismini.Cok güzel.Direkt gözümün önünde kocaman kahverengi gözlü siyah saçlı bir kız çocuğu belirdi☺️
Sseymaakaraca Summerwine95 yaa teşekkür ederimm ☺️ Babasıyla biz siyah saçlıyız soyadımızda ceylan öyle uyumlu olsun istedik ama bizim kızda sarışın geldi 🙈😅
22mavisim0510 Summerwine95 işte bilmeyebilir de google diye koca bi arama motoru var sorduğu soru ile belki karşısındakini kıracak uyuz edecek farkında değil sonra “sana ne sen neden karışıyosun işine bak” gibi hadsizce cevap yazar
tekbasimabakiyorum Summerwine95 isim çok güzel, Karaca :) ama çok fazla akran zorbalığı yaşar bu isimle
dolis Visnelivotka kızımın adı dolunay ama kimse.begenmiyor alisamadilar .biz çok severek bıraktık hayalimiz di.esimle💜
Summerwine95 Osmnn_457 Nil,Ahsen,İpek,Doğa olabilir.Benim kızımın ismi de Umay.Biz güçlü bir isim olarak seçtik zarif gelirse size o da seçenek olsun
Annesi23 Osmnn_457 kızımın adı Günce ikinciye kız olursa Birce istiyorum ikiside gayet zarif isimler bence 💕