Sadiyealp ikisinide kullandım. İlk önce damla sonra colex. Colex olanı 3cu ayına girerken kullandım. 4 5 defa sadece. Sonrada gaz bitti. Şimdi arada oluyoda gazı çokta acı vermiyo. Olsada ilaç vermiyom. Gaz ilaçlarını kestikten sonra hep poposu yara oldu.alakalımı diyilmi bilmiyorum ana hep öyle oldu