Bebeğim 6 ay 8 günlük dişleri çıktı cikicak bütün belirtilerimizvar ama aslaaaaa yemek yemiyor 3 gündür .ne yapmalıyım çok canımı sıkıyor bu durum yedirmek için ugrasmali miyim yoksa kendi haline mi bıraksam? İyice huysuzlasti masumlasti yavrucagzim. Napsam bilemiykrum sizce ?