37+6 gebeyim ilk bebeğim sezaryen. devlet hastanesinde doğurcam doktor cuma gel gün verek dedi ama geç kaldım şrhir dışındaydım ve hiçbir doktor ilgilenmedi. yarın 38 hafta olcam ağrılarımda var . randevuda alınmıyor haftaya doktorum yok . bn ne yapıcam şimdi gerçekten hiçbir doktor yardımcı olmadı haftaya randevu al birimizden diyolar ama randevu yok. sezeryen olmam lazım akıl verin ???