Kızlar pazartesi bebeğimi sünnet ettirdim. 29 günlük şuan. 2 gecedir çok gazı var. Aşırı derecede yani. Biogaia kullanıyoruz bu arada. Krize giriyor geceleri saatlerce uyumuyor. Ona da yazık valla içim gidiyor. Canımdan can gidiyor. Kafama göre eczaneden gaz damlası alabiliyor muyum yoksa doktor mu yazması lazım? Allah rızası için yardım. Pazartesi kontrol vardı aşı falan filan ama dayanamıyor bebeğim. Nolur akıl verin bana.