Kızlar bunlar hakkında bilgi sahibi olan varmı mesela ben toki için hak sahipliğine başvuru yaptım diyelim benim kendi arsam da halen hakkım oluyor mu arsa yerinde kalıyor mu ben Hatay Antakya da ikamet ediyorum hiç bir bilgi verilmiyor bunlar hakkında afad da çalışıp ve ya çevre şehircilik bakanlığında çalışan varmı veya yakını olan daha doğrusu bilgisi olan varmı böylece terk edildik kimse bilgi vermiyor konuşmuyor buralar desen halen aynı her yer enkaz kokuyor berbat kapkaranlık bir şehre terk edildik.