19032020 Günaydın güzel anneler. 3 Temmuz doğumlu bebeğimin kırkı bugün mü çıkıyor yarın mı? Yani doğduğu günü sayacak mıyız onu bilemedim size danışmak istedim 🙏🏻
Yusufagahinannesi 19032020 doğduktan 24 saat geçince 1 günü dolmuş olur yani doğduğu gün sayılmaz yaş gibi 😅
bebekece 19032020 annem ısrarla dünyaya geldiği günü biz hep 1 sayat ona göre 40 heseplardık diyodu ben 24 saati 1 sayıyodm😂 gerçi öyle bi 40 ritüeli yapmadık ama hep bi tartışma konusu oldu😂
tombikdonerkankasiiskender Aslında bebek için kırk çıkarma diye bişey yok da gelenek olmuş o yüzden çok takılmayın bir günden bişey olmaz sadece annenin 40 gün lohusalık süresi vardır ve sonunda gusül alınır o kadar :)