Nazxx bizimde var hem alnının ortasında hemde iki göz kapağında vardı, alnındaki ve göz kapağının birindeki baya geçti ama bi göz kapağındaki ve ensesindeki hala duruyor doktor 1 yılda geçer dedi ama geçmesede ensesindeki yarın saçı çıkınca kapanır göz kapağınıda ben farlı kızım diye seviyorum 😂