Kızım 20 günlükken başlamıştı mamaya, o zaman yuvarlak uçlu biberon kullanıyorduk, sonra ondan akıtmaya başladı ağzından bizde damaklı biberona geçtik ucu baya yavaş akıtıyodu, sonra e bebekden kendi markası olan antikolik biberon aldık onunda ucu yuvarlaktı içemedi akıttı bizde yine damaklıyı kullandık, şimdi 4 buçuk aylık akşamları uyuyacağında bazen 180 ml içiyor bizimki 150 ml olduğu için yetmiyor, bizde tomme tippe aldık 280 ml felandı heralde yine içemedi birde yavaş akışkan yani, uyanıkken içtiğinde iki üç çekiyo bırakıyo tekrar içiyo, ama genelde uyurken içmek istiyor mamasını, bu defada hem uyuyup hem yavaş içtiği için mamalar ağzında birikiyo hemde yine ağzına fazla doluyo mamalar bebeğim ne zaman alışır içmeye yahuu her yer sel göl mama oldu :( yani biberon öyle çok akıtmıyoki ayına göre normal bile yani napcam bu sorunu bilemiyorum yani ben en güzel en markalı biberonları bile alsam içemiycek ya yuvarlak uç olduğuna yada biberon ucundan çok mama geldiğine :(