Benim 25 günlük bebegimde de aynı sorun var baya araştırdım ve gaz değil de sorunun kaka yapmayı bilmiyor olduğunu öğrendim. Kaka yaparken bağırsaklarını ve makatini serbest bırakması gerekirken, bunu bilmediği için kendisini kasıp makatini ve bağırsaklarını sıkıyorlarmis. Tıpkı konuşmayı ve yürümeyi bilmedikleri gibi bunu da bilmiyorlarmis ve öğrenmeleri için zamana ihtiyaçları varmış. Bizim doktorumuz bu durumu ön görerek kakasını yapamazsa mamasina 1 damla zeytinyağı damlat demişti taa ilk günlerde. Ben son birkaç gündür zeytinyağı veriyorum her sabah ilk ogununde 1 damla kadar. Bunun faydasını gördüm. İstersen sen de deneyebilirsin.