Her gece 3de kalkıyor su diye aglıyor 1 haftadır. Su veriyoruz içmiyor ısrarla su diye ağlıyor. Diş değil 18 dişi var ne böyle bişi yaşadım ne şişlik var bir yeri ağrıyor diyip ilaç veriyorum yok her gece aynısı doktora götürdüm bişi çıkmadı. Yıldım her gece etini bükmüşcesine su diye aglıyor suyu görüyor veriyorum başka bardak suluk vs deniyorum yok icmiyor. Ne yapacagımı şaştım