Ebru__ Kızlar 11 aylık kızımın üç gündür günde iki kez 38.5 kadar ateşi çıkıyor ateş düşürücü ile düşüyor geceleri ateşi yok huzursuz dişten mi doktora gitmek gerekir mi???
5467Bahar Ebru__ ben gidiyorum ya ateşten çok korktuğum için ama siz bilirsiniz yine de 38.5te normal değil bana göre canım ama dediğim gibi siz annesi olarak daha iyi bilirsiniz
BuzluKahve Ebru__ Ateş dışında herhangi bir sorun yoksa ve müdahaleyle düşüyorsa ben 3. Günün sonunu beklerim.
RumeysaMom Şahsi olarak konuşmak gerekirse ben 3 gün bekliyorum 4ncü gün gidiyorum çocuklar sürekli ilaç alıyo üzücü