Merhabalar.
Bebeğim 18 aylık ve dün sütten kesmeye karar verdim. Dünden beri emzirmiyorum bebeğimi.
Aşamalı olarak bıraktırmak istedim ama evde olduğum için sürekli kendisi açıp emmek istiyor ve vermedigim zamanlar ağlayarak almak istiyordu.
Bende birden bıraktırmak istedim . Ama şuanda goyuslerim şiş ve ağrı yapmaya başladı.
Sürümün bitmesi için ne yapmalıyım . Dostinex diye bir ilaç duydum onu kullanmalı mıyım. Sizden tavsiye bekliyorum . Teşekkürler 🥰