Kızlar bebeğim iki Aylık 3 kilo doğdu şu an 4650 kilosu. Ama son 15 gündür hep aynı ne artıyor ne azalıyor. Sadece anne sütü ile besleniyor. Doktora götürdük, doktor her beslenmeden sonra 30 cm mama veya sütümü sağıp vermemi söyledi. Sütümü sağıp vermeyi deniyorum kesinlikle içmiyor itiyor kaşığı. Biberon emzik zaten hiç istemedi hep kustu. Doyduğuna eminim hiçbir huzursuzluğu yok. Doktoru aradım söyledim istemiyorsa zorlama dedi bir hafta sonra tekrar bakalım dedi. Ama her gün tartıyorum her gün aynı kilosu. Kafayı yiyeceğim ne yapacağımı şaşırdım. Lütfen görüşlerinizi yazarsanız belki bi fikir olur