Eda038 mama kabız yapıyor, kabızlık önemli değil sarılığı düşürün hemen . Mama verin sütünüzü sağıp verin gerekirse sms verin. Bende sarılıktan zor kurtarmıştım kızımı ama çok pişmanım mama vermedigime sonradan meme reddi yaptı ne mama ne meme almak istemiyor şuan 5 aylık biseyler yedirmek kabus gibi oldu hayattan soğuduk eşimle. 20 gündür biseyler yemeye başladı inanın anne sutu kıymetli ama bazen çocuklar almayabiliyor buna çok takılmayın ben takildim bebeğim de bende çok yıprandık..