Bende beş aya kadar hep emzirdim, birkere biberon verdim tutmuştu. Geçen hafta su verdim avent biberonla içti. O gün kızım rota aşısı oldu ve iki bacakdan, aşılardan sonra iyice iştahı kaçtı ve üç tane diş çıkartıyor. Ben bu hafta işe başladım, ilk defa eşimle kaldı, kaşıkla verdi anne sütünü. Kaç tane biberon denedik ama hep itiyor istemiyor. Dün bibs biberon söyledim onunla uyku sersemi içmiş ama ayıkken almıyor. Mamayıda istemiyor çok zor bakan için. Artık işe gitmeden emziriyorum, sonra eşim kaşıkla sütü veriyor, öğlen muz vermiş, tekrar sütü denemiş almamış,gelince ben emzirdim.Dondurucuda süt vardı, ilk gün almış ikinci gün almak istemedi, sanırım dondurucudan çıkanların tadını anlıyorlar.
Çok zor ya dişinden dolayı istemiyor biberonu yada hiç almicak.🥹