Kızlar kızım 2 puçuk aylık 2 aya kadar bezini dolduruyordu çiş sayısı çok iyidi ama 15 20 gündür çişi azaldı birden bezini zaten doldurmuyor çoğu zaman çok koyu bir tiş yapıp böyle sarı kırmızı lekeler oluyor bezinde, yetersiz beslenme desem içiyor hanı sağdıığım süt de 30 ml çıkıyor zorla içiriyorum, zorla içirdiğim içinde kusuyor bazen ne yapmalıyım yardım lütfen