egee_momm pamukçuksa eğer göğsüne geçiyor zaten biraz sızlıyor,beebk zor emiyor biz 1,5 aydır hiç kilo alamadık düşün ciddi bir meme reddi vardı..gazlı bezle siliyorum ben kazıyorum onları mikostatin var ondan sıkıyoruz ağzına ve çok zor geçti.doktor biraz inatçı olur pamukçuk dedi.insallah sizinki değildir