mavilibisey 2 gebeligimde de adet oncesi beta cok yuksekti hep ikiz şüphesini soktular aklima millet. Oyle biseyin olmadigini ve usg de ancak anlasildigini sonradan ogrendim korkmayin hic saglikli kese oldugu anlamina geliyor.
Ilk gebeligimde adete 3 gun kala 478 beta ile ogrendim
- Gebelikte net sekilde adete 5 gün kala 721di betam
Tek cocuklarim var ikiz falan degil 🌸🌸🌸