Momyyy1 uygulamada fatura var onu göstererek iade ve değişim yapabiliyorunuz
mesela tişört 50 liraydı kuponla 30 liraya aldınız, 30 lira olarak değişim yapıp aradaki farkı veriyorsunuz
birebir aynı renk ve modelde beden değişimi yaparsanız etiketi yüksek bile olsa fark ödemiyorsunuz