Selamlar, Kizlar kizim 26 aylik emzigini hic bir turlu biraktiramamistik. Onceki aksam aradik taradik oynarken atti bir yerlere yok emzikler. Deniz emzikleri galiba ayi almiş dedim. Ayilardan korkuyor. Oyuncak ayi bile istemiyor. Bu korku neden bilmiyorum ama galiba korkusunu kullandim. Neyse memeyi ayi almis diye inandi. Gece memesiz uyudu meme nerde diye sordu ayi almis goturmus dedikce pis ayi dedi uzuldu derken uyudu. Dun yine ayni sekilde sordukca ayi aldi dedik uyudu. Bugun 3. Gun ne zaman tamamen unutur acaba sizinkiler nasil birakti?