Oğlum 2 yaşına bastı ve emzirmeyi sonlandırmak istiyorum aslında güzel şekilde emse devam ettiririm ama gece yüz defa uyanıyoruz ve asla ağzından memeyi bırakmıyor hareket dahi edemiyorum uyuyan bebek memeyi bırakır değil mi benimki asla bırakmıyor bende biberonda süt veriyorum o zaman bırakıyor bu seferde biberondan sütü çok içmeye başladı bir çözüm bulamadım beni emzik gibi kullanıyor kademeli denedim yok sarı sabır sürdüm vana mı mısın demedi ne yapacağım lütfen tecrübelerinizi paylaşın çalışan bir anneyim ayrıca insanlar nasıl uykusuz yaşayabiliyorsun diyor ben hep yarım yamalak uykuyla yaşıyorum 2 yıldır 😣