Bebeğim yaklaşık son 1 haftadır geceleri sık kalkıyor ve eskiden emince ya da iki piş piş le uyurdu geri şimdi uyuyor gözler kapalı ama hep dönüyor huzursuz biberon red ediyor diş de çıkardık böyle olunca ne yapmam gerekir bilmiyorum fikri olan var mı