Kızlar kizim 11 aylık pişik oldu geçiyor tekrarlıyor çok üzülüyorum hametan kullanıyorum vazalin kullanıyorum ona rağmen oluyor anlamış değilim bez baglamayim diyorum biraz geçsin ama nasıl yapacağım hareketli oturduğu yerde durmaz bez baglamasam her yer baticak bu gece baglamadim altına birşey serdim çiş yaptıkça şortu değiştim