Miraysmom16 ilayay evet öyleymiş buradan öğrendim ben de. Şimdi hipp aldık bu da yaramazsa mutlaka onu deneyeceğim 🙏🏻
Miraysmom16 Zhrndl evet öyleymiş buradan öğrendim ben de. Şimdi hipp aldık bu da yaramazsa mutlaka onu deneyeceğim 🙏🏻
seviny Miraysmom16 merhaba hipp mamaya geçmiştiniz gaz durumunda bir düzelme oldu mu? Biz de sma kullanıyoruz ona göre değiştireceğim.
Nursedacal Miraysmom16 ben sma confort kullanıyorum hiç sorun yaşamadım keşke hep anne sütü verebilsek ama mümkün olmuyor confortu deneyin isterseniz birde sindirime yardımcı diye okuyup almıştım.
Zlm Miraysmom16 yapabilir tabi bu bebeğe göre değişir ben 2 yıl kullandım ama optipro hiç sıkıntı yaşamadım ama Aptamil gaz yaptı benim kizimada