Merhaba arkadaşlar. 2 aylık bebeğime sütüm yetmediği için mama takviyesi yapıyoruz. Bugün birinden duydum kullandığı mama çok gaz yaptığı için değiştirmiş. Biz şu an SMA Optipro kullanıyoruz ve kızımda inanılmaz derecede gaz problemi var. Ben her yediğime içtiğime dikkat ediyorum gaz olmasın diye ama nafile. Bu şekilde mamadan gaz problemi yaşayan var mı? Ve şu mama hiç gaz yapmıyor en iyisi diye önerisi olan?