83Alona Antibiyotik kullandık bebeğim 10 aylık biteli 4 gün oldu ama 3 gündür ishal. Poposu çok kötü oldu saat başı nerdeyse ishal. Napabilirim sağlık ocağnda ki doktor pişik kremi verdi sadece
Asyabuse Probiyotik kullan canım. Kefir verebilirsin mesela. Veya activianın yoğurdunu. Patates yedir toparlar inşallah bir an önce bol bol su içirmeyi de atlama sıvı kaybı olmasın geçmiş olsun 💐