Ballicoregim Selam kızlar bebeğim 20 günlük ve bu aralar sürekli çılgınlar gibi ağlıyor ve emmeden sakinleştiremiyorum sadece emince sakinleşiyor. Gazı varmış gibi veya kaka yapamıyormuş gibi davranıyor ama ikisini de yapıyor gerçekten çıldırmak üzereyim 😭
Asyabuse Ballicoregim sana ihtiyacı var canım daha çok minik dünyaya alışmaya çalışıyor 🥺 ince bir tülbentle kundak yap ayaklarını gevşek olsun ama kendini daha güvende hissedip uykusunu uyur belki
BabyBerry Şöyle atak dönemi olabilir. Tabi kaçıncı haftada doğduğu önemli. Bizimde öyle ve hala devam ediyor. 1 aylık oldu bugün. Sürekli ağlıyor ataktan sonra gaz sancıları başladı ve aşı oldu şimdi maksimum seviyeye ulaştı.