Yaklaşık 2 haftadır gece uykusuna hasret kaldım artık sinirlerimle oynamaya başladı bu durum…
Kızım 1 yaşına girmesine 3 gün kaldı, normalde geceleri süte uyanırdı sadece ve gecede 2 veya 3 kere kalkardı. Ama şu 2 haftadır gecelr zehir oldu resmen. Uyuyor ama hep bir mızmızlık var sürekli ııııı sesleri, sürekli dönüp dolaşıyor yatağında hep bir huzursuzluk sürekli sallanma isteği hakim. Sallıyorum beşiğinde dalıyor ama durduğu zaman bir daha başlıyor. Ayağıma alıyorum dalıyor yerine koyuyorum an fazla 10dk sonra yine aynı, ayağımda bırakıyorum biraz uyuyor ama bu kez terliyor rahatsız oluyor yine başlıyor.. geceleri en fazla taş çatlasa 1.5 saatte bir uyanığım, o 1.5 saat de bir lüks yani nadir o kadar oluyor genelde yarım saat - bir saat arasında muhakkak uyanıyorum artık gücüm kalmadı neden olabilir ne yapabilirim nolur bir akıl verin 😐🥺