bernaglrr evet 5gün boyunca 3e kadar bakacak. İstersen okul çıkışında temizliğini yemeğini yap öyle al dedi haftasonları da istediğin zaman bırakabilirsin dedi. 15 tatilde falan maaşımı kesme ben de fazladan baktıklarım için asla para almam dedi. Ama şehir de farkediyor burda da en yüksek ben vercem bu sene diğerleri 4-4.5 veriyor benimki daha 7aylık olduğu için fazla istedi sanırım sorumluluğu daha zor diye