Herkese merhaba selamlar
Kızlar kızım 8gün sonra 2 yaşına girecek ve hiç birşey yemiyor 18 aylıkken emzirmeyi kestim yemiyor kesersem yer dediler ama yok nafile şurup vs kullandım ama yok doğduğundan beri çorba içmemiştir inanın kahroluyorum kafayı yicem neler yapıyorum yok ne olur akıl verin dr normal diyor bi yandan da et yesin yedirmeye çalışın diyo dengesiz mi ne yemiyor işte ne yapsam cidden aşırı stresliyi elma muz salatalık yerdi önceden şimdi onuda yemiyor bazen nugget veriyorum onu yiyo 2 tane su bile zor içiyor nasıl yaşıyor anlamıyorum yemeden çokta huysuz akıl verin ne yapmalıyım kafayı yicem 😞😢