defnes32 Kızımın ateşi var ateşölçer yanımızda değil kaç derece olduğunu anlayamıyorum ama çok sıcak. Şurup içirdim şimdide duşa soktum sadece zıbınla yatıyor şuan düştü ama hala normal değil vücut ısısı kaç derece olduğunu bilmiyorum neler yapabilirim
Hayriyeye defnes32 siz anlarsınız alnını öpünce vs eğer düştüyse rahat uyur ama eğer düşmediyse zaten inler uyuyamaz
2prensannesi03 defnes32 eşin evde mi canım nöbetçi eczane vardır eğer yakınsa alıp gelme imkanı varsa bi ateş ölçer olsa iyi olur canım çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah 🤲🏻
defnes32 Hayriyeye yeni yeni uykuya geçiyor az önce ki gibi değil as önce sıcaktan mosmor olmuştu vücudu şimdi saha iyi ama hala sıcak
defnes32 2prensannesi03 ben annemgile gelmiştim izine memleketteyim yani eşim yok şurup verdim ılık duş yaptırdım biraz daha düştü ama rakam olarak bilmediğim için içim rahat değil
2prensannesi03 defnes32 Himmm anladım canım haklısın valla kuzum insan kaç olduğunu elbette merak eder. Morarmıştı demişsin de 39 felan olmuştur o zaman acaba acile mi götürsen ailenle ateşi şuan nasıl canım
Gamzebysl Benimkide 4 aylık sadece kafada ates var 2 gündür düşmüyor ilaçla 37.6 genelde neden olabilir bilen varmi . Kan idrar temiz cikti
defnes32 2prensannesi03 şuan stabil vücudu çok sıcak değil çok fazla değilidir sanırım duştan sonra düştü biraz
2prensannesi03 defnes32 ahhh ahhh dişler gerçekten çocukları çok fazla yoruyo inşallah biran evvel çıkartır canım