Kızlar başlıkta yazdığım gibi. Sürekli eli ağzında ve tırnaklarını yiyor. Başta dişlerden kaynaklı diye düşündüm ama hayır öyle değil. Bildiğiniz tırnaklarını kemiriyor. Acı oje aldım ama daha çok küçük diye korkuyorum ya yan etkisi olursa diye. Sizin önerebileceğiniz bişey var mı