Mantıklı hareket etmek istiyordum ama sanırım mantıksızlık yaptım bu yoyko, philipsin buharlı pişirme makineleri var ya onlardan alsam uzun süre kullanamam bi iki ay kullanırım ne gerek var onun yerine buharlı tencere alayım birde shake makinesi alayım işimi görürüm dedim shake makinesi dediğimde bu buz kıran blender yani onu aldım ama çok hevesli değilim iade edip buharlı pişirme makinesimi alsam acaba napsam ne diyosunuz o makineler iyimi uzun süre kullanılırmı