Hazallll İlk kez 5 bucuk aylik kizimla ucaga 3 saatlik yolculuk yapicaz yapanlar nasil gecti nasil gecirdiniz anlatabilrimi
Birdunyabircennetannesi Hazallll 2 aylıkken yaptık çok rahat geçti Size tavsiyem uçuş boyunca emzik veya biberon verin basınçtan etkilenmesin
Dry_cn Hazallll ben zorlanmadım ama emzik emzik emzik şart yani hava basıncından kulaklar gidiyor çığlık çığlığa bağırıyorlar iniş ve kalkış mutlaka emzik ver canım
Hazallll Dry_cn ewet emzigi bi cok kez duydum peki uykuyu nasil yapabilirim sadece besiginde veya ayakta sallamayla yatar ucakta nasil yatirabilirim ki
Dry_cn Hazallll canım benim kızım etrafi izleye izleye gittik yeni birsey onun için birde keşif dönemi ya zorlamadı ama zorlanıyorum diyorsan uçağa binmeden önce erken gidiliyor zaten kucağında salla uyut ama büyümüş bence o kadar zor olmaz
Hazallll Dry_cn hic kucakta uyuyan bebek olmadi hep agladi kucakta hep besigini istedi insallah zor olmaz ilk deneyim hadi bismillah ozaman 😄