momybaby Geçenlerde marketten aldık, eve geldik kelek çıktı. İçi bembeyaz. Eşim hemen götürdü, hepsi böyle çıkacaksa iade edeyim dedi. Adam bir tane karpuz seçip kesmiş. Güzel çıkınca değiştirdi. İade etmek isteseydik yaparlardı biz değişim istedik. İade hakkınız var yani, fişinizle götürün iade edin.