Duygu3737 Kızlar gebelik testinde silik çizgi olup hamile olmayan var mı ? Silik çizgi kesin gebelik midir ?
yagizinannesiiiiiiiiii Duygu3737 benim aşırı silikti beta 18 di öğrendiğimde adetime de 6 gün falan vardı tekrarlayın çok test yaptım hiç silik çıkmamıştı silik çıktığında hamileydim
Duygu3737 Mervelaren16 kan testi verdim bugün sonuç yarın çıkcak bakalım bebeğim daha 10 aylık korunuyorduk nasıl oldu hiç anlamadım silik çizgi de çıkınca delircem 😢😢
Birdunyabircennetannesi Evet çizgi incecikte çıksa hamilesiniz Tabi kan tahlili yaptırmanızı öneririm
Duygu3737 Birdunyabircennetannesi verdim bugün kendimi çok kötü hissediyorum beklenmeyen bi gebelik istemiyormuşum gibi kötü hissettiriyor bana 😟
Duygu3737 Birdunyabircennetannesi hep derdim ki insanlar kondomla nasıl hamile kalıyor aklım almıyordu gerçekten kalınıyormuş şimdi 10 aylık bi bebeğim var napcam bilmiyorum psikolojim allak bullak oldu
Zeyzeyy22 Benimki de çok silikti adetten 1 hafta falan geçmişti yaptığımda ve hamile olduğumu öğrendim kan tahlili de verince emin oldum bu sefer. kesin sizde hamilesiniz bence