Opecert ne kadar erken o kada iyi bence. Biz doktorumuz bi yasindan sonra baslayin demisti. Ama.ulkeye gelen yabanci sayısı fazla vakalar görülmeye baslandi diye ben yaşını beklemedim sonucta yazın bebekler disari çıkıyor yolda öksüren taksiran Allah korusun yine rotayla sağlığa kavusma olanagi var ama menenjitin caresi de yok