Biraz fazla gibi, bende yazdirdim devlete 600 tl aylik ucreti var kirtasiye okul acilinca belli olcak. Hatta müdüre 600 tl.yi alma sebebimiz devletin bize kadrolu eleman vermemesi dedi, aşçısı temizlikcisi falan iskurdan geliyomus maasi okul karsiliyomus