Tugcee61 Arkadaşlar kızım 2buçuk aylık uyurken çok sıçrıyo bu kadar sık yapmıyodu normal diye biliyorum ama son bikaç gündür geceleri fazla yapıyo
Aminelina Benim kızımda öyleydi irkilip kendini elleriyle uyandırıyordu ne kadar yapmamak için dirensem de kundak yaptım ve çok rahat etti sıcak kundak yapmak istemiyorum diyosan pijamasına da sokabilirsin ellerini