Tgccccmt benim de 22 günlük bebeğim var, çiş be kakaları iyiydi ama bugün 12 saattir hiç kaka yapmadı sadede çiş yapıyor 😳 süt+mama takviyesiyle ilerliyoruz memeden emiypr da şükür, acaba doymadı mı diye duble mama verdim hatta ama yine de yapmadı.Öyle huzursuzluğu da yok labız dildir diyorum ama anlamadım