Hmzamom Kizlar duzlestirici alcam ama karar veremedim hangi marka güzel yapio ince telli saclarim fikrinize ihtycm var burası yeri değil ama
Minik_Hanim Hmzamom remington ama ince plaka olanlardan seçin.. babyliss de güzel ama saçımı yaglandirdi. Remington hem yaglandirma yapmadı hem de daha uzun süre düz kaldı
sevvalyilmaz Hmzamom Valla philips kullanıyorum 3 yıl oldu hala sapasağlam braun da kullandım garanti süresi bitince duzlestirici de bozuluyor ama regminton da çok başarılı ve sağlam
sinemis54 Hmzamom ben 12 senedir babyliss kullanıyorum hem düzleştiricisini hem maşasını çok memnunum
Akays Hmzamom kesinlikle remington 10 yıldır kullanıyorum hala sapasağlam ve çok iyi düzleştiriyor kıvırcık ve kalın saç telli olmama rağmen
Duyguduru Hmzamom tam 9 senedir Arçelik kullanıyorum 75 tl ye almıştım hala sapasağlam ve çok iyi🤛 Amaaaa babylis i tek geçerim düzleştirici dedimmi babyliss abi ya öyle bi düzldştirici yani
Kelebek88 Hmzamom canm 8 yil once philips den almistim dehset bisi masallah diyim 😊 tum elektironik esyalar philips olmali kesinlikle.utusu olsn elektirik supurgesi olsn..
Burcu22 Hmzamom ben taaaa 8yıl önce arçelik aldım hala kullanıyorum ince telli benimde saçlarım çok memnunum canım