Akşam balık yedi yarım saat önce süt istedi basitetimiz bağlandı sanki normalde bu hatayı ne ben ne eşim yaparız ama süt verdik uyudu biraz sonra öksürmeye başladı gittim yatağından aldım kusmaya başladı çok fena kustu ne yediyse çıkardı. Şimdi koynumda uyuyo ama soğuk soğuk terlemiş. Zehirlenmiş olabilir mi hastaneye götürsekmi çocuğımu boşuna harap etmekten de korkuyorum. Diş çıkarıyp bu ara hafif ateş sorunu vardı eller ağzında hep. bi kaç gecedirde gece öksürüğü vardı üşütmüştü. Kusması bunlarla ilgili olabilir mi. Lütfen aklı başında birileri cevap versin çok paniğim şuan