Ya ben bu konu da ne yapıcağımı bilmiyorum Hamileliğimde ağzıma sürmedim sigaradan tiksindim ki günde bir paketten fazla içerdim asla kokusuna dahi gelemiyorum şuan ama elektronik sigara kullanıyorum aynı zarar sadece likitte karamel tadı var diye içebiliyorum stres sinir baya bi sıkıntılarım da var elimden düşmüyo 1 aylık bebeğim 15 gün önce başladım. İçenler var mı ? Korkutacak şeyler yazmayın şimdiden söyleyeyim ama gerçekleri konuşalım tabi