Kızlar selam kendim için soruyorum bunu benm doğuştan gelen hem nabız düşüklüğü hemde ritim bozuklugum vardı ama sadece beni heyecanlandigimda yoruldugumda etkilerdi ben küçükken bı kaç doktora gittim ama herhangi bir tedavi uygulamadilar sigara çay kahve içme demişlerdi .5 gün önce misafirim geldi yatıya ben hem gecesinde hemde ertesi gün öğlen türk kahvesi içtim ondanmi oldu bilmiyorum ama akşamında başladı çarpıntı ve nefes alamama ertesi gün gittim hastaneye doktor kanında iltihap var cigerlerinde biraz balgam var diyip ilaç verdi serumla eve gönderdi bugün 6. Gün hala aynıyım bu arada . Neyse ertesi gün yine devam edince bu defa üniversitesi Hastanesi’ne gittim toplam 3 kere EKG cektirdi doktor kalp atımı az dedi bana holter diye bir cihaz var bilen bilir ondan istedi bana ama 2 ay sonraya varmış randevusu alamadık yani sonra kan aldı pihtilasma mi var diye o temiz çıktı sonra bana yarın sabah gel 8 e horman testi yapalm tiroid için dedi ben gidemedim çünkü doktor bana ilaçlı bayılarak damarlarına bakabilirix yada anjiyo olabilirsin dedi benmde bebeğim var 18 aylık onu birakicagim kimsede yok babasına da biraksam kendim tek kalıcam . Bu durumu yaşayan varmı uzun uzun yazdım umarım bir okuyan çıkar . Açıkçası korkuyorum ameliyat vs. Önceden korkmadım da böyle şeylerden anne olunca işte neblm bu arada nefes alınca sanki aldığım nefes yetmiyor gibi bı açlık çekiyorum bunu yaşayan varmı kızlar
Tansiyon aleti önerdi doktor birde ordan olcuyorum kalp atımı 46 cokmu kötü sizce