Eceerva bizim doktorumuz hatta doktorlarımız hep 3 aya kadar kalkıp emzir dedi 3 buçuk 4 aydan sonra artık bir rutine oturmuştu acıktığında kendi kalkıyordu ama bebeklerde açlık ve kan şekeri yetişkinlerde ki gibi işlemediği için 2 aylık bir bebek acıkınca daha çok uykuya düşebilir en geç 3 saatte bir beslenmeli